سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا علی رخصت

 

 

دانلود مولودی - هیئت عاشقان کربلا انار

مراسم جشن ولادت حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم و امام صادق علیه السلام  با مداحی حسین واحدالعین، مجید امیری و علی حسینی نوه در هیئت عاشقان کربلا انار، منزل مهدی قصابزاده آماده دانلود است.

حسین واحد العین    سرود         دانلود

مجید امیری            سرود         دانلود

علی حسینی نوه     سرود         دانلود



92/11/29 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

هجمه به هیئت ها و مداحان

اخیرا برخی رسانه های داخلی همصدا با رسانه های خارجی به بهانه انتقاد از یک ذاکر اهل بیت(ع) هجمه های فراوانی به هیئت های مذهبی وارد کرده اند . در شرایط فعلی مناسب دیدم تا بخشی از سخنان حاج منصور ارضی درباره برخی ذاکران اهل بیت(ع) را منتشر کنم. در ادامه می توانید برخی نکات مورد اشاره حاج منصور را بخوانید:
   
* اکثر شما شاید در جبهه ها نبودید. من امروز با کسب اجازه از نوکرهای امام حسین می خواهم نکته هایی را عرض کنم؛ شما نمی دانید این حاج محمد آقای طاهری وقتی سیزده سالش بود یعنی همسن شهید فهمیده ای که شما اینقدر برایش ارزش قائلید در گردان شهادت می جنگید. آن وقت از آن گردان عظیم از لشگر 27 حضرت رسول (ص) چهار نفر باقی مانده اند که یکی از آن ها ایشان است. عزیز دلمان حاج محمود کریمی که حنجره شان را خرج شما می کنند فرزند شهید است.

 * آقای خلج برادر شهیدند که وقتی من در تشییع جنازه اخوی ایشان در آن سال های اول جنگ می خواندم خود ایشان یک نوجوانی بودند که تازه خواندن را شروع کرده بود.پس ببینید کسانی دارند برای شما برنامه ریزی می کنند که اهل جنگ بودند ، اهل دین بودند . خدا شاهد است این ها را کسانی که بی انصافی می کنند و نسبت به این مجالس بی
احترامی می کنند و تهمت لهو و لعب می زنند نمی دانند.

یا علی رخصت

ما این مجالس را جبهه می دانیم.  وقتی مقام معظم رهبری فریاد می زنند که جوان ها را دریابید به شکل های مختلف . آن وقت ما برنامه ریزی می کنیم و برنامه هایمان را عمومی تر می کنیم ولی بعضی ها تا کف می زنیم ایراد می گیرند. گریه می کنیم ایراد می گیرند ، می خندیم ایراد می گیرند. وقتی می خواهیم نمک امام حسین در شادی ها داشته باشیم مسخره می کنند.

* ما در زمانی این مجالس را برگزار می کنیم که عده ای آلوده به گناهند. همه این حرف ها را زدم که بگویم ای کسی که امروز برای امام زمان (عج) گریه کردی، شادی کردی این را فقط برای اهل بیت نگه دار و خرج کن.
* من فقط آمدم این نکات را از این عزیزان عرض کنم چون دفاع از نوکر امام حسین(ع) دفاع از امام حسین(ع) است
 و بدانید که این حنجره هایی که خرج می شود به خاطر این است که شما غم و شادیتان را با اهل بیت(ع) باشید.
 



92/11/29 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

نماز اول وقت

جوانی نزد شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی آمد و گفت سه قفل در زندگی ام وجود دارد و سه کلید از شما می خواهم.
قفل اول اینکه دوستدارم یک ازدواج سالم داشته باشم.
قفل دوم اینکه دوستدارم کارم برکت داشته باشد.
قفل سوم اینکه دوستدارم عاقبت بخیر شوم.
شیخ گفت:
برای قفل اول نمازت را اول وقت بخوان.
برای قفل دوم نمازت را اول وقت بخوان.
برای قفل سوم نمازت را اول وقت بخوان.
جوان در حالیکه متعجب شده بود، عرض کرد: سه قفل بایک کلید؟!
شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی گفت: نماز اول وقت "شاه کلید" است! 

نماز اول وقت شاه کلید است

 



92/11/28 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

برخورد کریمانه مقام معظم رهبری با دختر و پسر جوان

مقام معظم رهبری

یکی از محافظان مقام معظم رهبری در خاطره ای گفت: یک روز که مقام معظم رهبری به کوه های اطراف تهران برای کوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می کنند که به لحاظ ظاهری، وضع نامناسبی داشتند.

آنها به یکباره در مقابل گروه ما قرار گرفتند و فرصت جمع و جور کردن و رسیدگی به وضع ظاهری خودشان را نداشتند؛ از رفتار آنها مشخص بود که خیلی ترسیده بودند و این طور به نظر می رسید که آنها تصور می کردند که الآن آقا دستور دستگیری آنها را فوری صادر خواهد کرد. اما برخلاف تصور آنها آقا با آنها سلام و علیک گرمی کرد و پرسید که شما زن و شوهر هستید؟ (البته آقا می دانست)؛ آن پسر وقتی با خلق زیبای آقا مواجه شد، واقعیت را گفت؛ و جواب داد خیر، من و این دختر دوست هستیم.

آقا ابتدا درباره ورزش و مزایای آن با آنها صحبت کرد و بعد فرمود: بد نیست صیغه محرمیتی هم بین شما برقرار شود و شما با هم ازدواج کنید. آقا به آنها پیشنهاد داد که اگر مایل بودید در فلان تاریخ بیایید، و من هم آمادگی دارم که شخصا خطبه عقد شما را بخوانم. آن دو خداحافظی کردند و طبق قرار همراه خانواده خود در همان تاریخ به محضر ایشان رسیدند.

آقا هم خطبه عقد آن دو را جاری کردند. با برخورد کریمانه ایشان این دو جوان، مسیر زندگی خود را تغییر دادند. آن دختر غیر محجبه به یک دختر محجبه و معنوی و آن پسر دانشجو هم به یک جوان مذهبی مبدل شدند.



92/11/28 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

حجامت

 بهترین زمان برای حجامت زمانی است که فرد خیلی گرسنه یا خیلی سیر نباشد و نور و گرمای خورشید در وضعیت جوی مساعد باشد یعنی هوا خیلی گرم یا خیلی سرد نباشد.

دکتر غلامرضا کرد افشاری با اشاره به وجود صدها مقاله خارجی در زمینه حجامت که در دنیا مورد توجه قرار گرفته و در مجلات علمی دنیا به چاپ رسیده است، گفت: در ایران غیر از چندین مقاله که در مجلات دانشگاه‌های ایران چاپ شده است این موضوع مورد توجه قرار نگرفت با این وجود حجامت همچنان در دنیا به عنوان یک روش پسندیده درمانی و یا روشی برای کمک در زمینه درمان محسوب می‌شود.
این استاد دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران با بیان اینکه بهار بهترین فصل برای حجامت و خونگیری است، ادامه داد: در زمستان به دلیل سردی و رطوبت هوا اخلاط فاسد در بدن غلیظ شده و تجمع می‌کنند و در بهار با گرم شدن هوا خون رقیق می‌شود و هنگام حجامت مواد زائد بیشتری از بدن دفع می‌شود.
وی با بیان اینکه بعد از بهار، پاییز فصل خوبی برای حجامت کردن و خون گیری است، گفت: در هر فصلی می‌توان بر اساس تشخیص پزشک با توجه به نوع بیماری و غلبه اخلاط در بدن حجامت را انجام داد.
این استاد دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران در خصوص موارد منع حجامت اظهار داشت: در مزاج‌های خیلی سرد و مرطوب، در بیماری‌های صعب‌العلاج که مدت بیماری طولانی شده و بدن ضعیف شده است حجامت نباید انجام شود.

 مصرف آب‌غوره و سوپ جو قبل از حجامت، خون را رقیق می‌کند

دکتر کرد افشار خوردن آب‌غوره و سوپ جو را هنگام حجامت یا خون گیری توصیه کرد و اظهار داشت: این مواد خون را رقیق می‌کند و موجب دفع مواد زائد بیشتری از خون می‌شود. 
این استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران با تاکید بر منع انجام حجامت روی قلب و معده به صورت مستقیم اظهار داشت: حجامت در انواع سردردها، خارش‌ها، زونا، هموروئید، انواع آلرژی‌ها، کوفتگی‌های بدن و کمردردها اثر درمانی و کمک کننده‌ای دارد.

 17 تا 21 هر ماه قمری، مناسب‌ترین زمان برای حجامت

این متخصص طب سنتی گفت: با توجه به فعل و انفعالات سیستم خون بدن و نیز طبق مستندات علمی و روایات اسلامی 17 تا 21 هر ماه قمری، مناسب‌ترین زمان برای حجامت است.
دکتر کرد افشاری با بیان اینکه حجامت با دو هدف اصلاح کمیت و اصلاح کیفیت خون انجام می‌شود، افزود: در اصلاح کمیت خون، افرادی که دارای خون زیاد و در معرض بیماری‌هایی مانند سکته و فشارخون هستند اقدام به حجامت می‌کنند.
وی ادامه داد: مناسب‌ترین زمان حجامت برای اصلاح کمیت خون این افراد 12 تا 15 ماه قمری است چرا که سیستم خون انسان به نیروی جاذبه ماه واکنش نشان می‌دهد و در این روزها خون رقیق‌تر در بدن جاری است و می‌توان آن را از راه حجامت دفع کرد.

این متخصص طب سنتی خاطرنشان کرد: اگر هدف از حجامت، اصلاح کیفیت خون و دفع مواد زائد خون باشد، بهترین زمان برای حجامت 17 تا 21 ماه قمری است چرا که در این زمان خون غلیظ‌تر بدن به سطح پوست می‌آید و می‌توان آن را دفع کرد. 
این استاد دانشگاه با بیان اینکه حجامت یک روش موثر برای حفظ سلامت بدن است، یادآور شد: در روش حجامت، پوست بدن با ابزار مخصوص خراشیده می‌شود تا خون بیرون بیاید اما این خراشیدگی به لایه های عمیق پوست نمی‌رسد و برخلاف تصور برخی افراد درد نداشته و به بخیه هم نیازی ندارد و خیلی سطحی است. 
وی در ادامه اظهار کرد: بهترین زمان برای حجامت زمانی است که فرد خیلی گرسنه یا خیلی سیر نباشد و نور و گرمای خورشید در وضعیت جوی مساعد باشد یعنی هوا خیلی گرم یا خیلی سرد نباشد.

تغذیه قبل و بعد از حجامت از منظر اسلام  

 حجامت یکی از سنتی‌ترین درمان‌هایی است که در کشورمان دارای قدمت طولانی است؛ در انجام حجامت، عوامل گوناگونی موثر هستند. یکی از این عوامل، تغذیه قبل و بعد از حجامت است که ما در این مطلب با استناد به روایاتی از ائمه معصومین به آن می‌پردازیم.
امام رضا علیه‌السلام می‌فرمایند: «ای معتب (خدمتکار ایشان)، برای من ماهی تازه تهیه کن. می‌خواهم حجامت کنم. تهیه کردم.» پس فرمود: «ای معتب برای من سوپی درست کن.» سوپ را برای ایشان درست کردم و حضرت از آن تناول فرمود. 
در روایت دیگری حمیری می‌گوید: «به امام صادق علیه‌السلام نامه نوشتم و عرض کردم که من خون و صفرا دارم. زمانی که حجامت می‌کنم، صفرا بر من غلبه می‌کند و زمانی که حجامت را به تأخیر می‌اندازم خون به من ضرر می‌رساند. نظر شما در این مورد چیست؟» سپس حضرت به من نامه نوشت که حجامت کن و برای تأثیر حجامت، ماهی تازه بخور. دوباره مسئله را سؤال کردم. ایشان نوشت حجامت کن و ماهی تازه با آب و نمک بخور. این کار را انجام دادم و سلامت یافتم. 
البته از متن حدیث چنین برمی‌آید که دستور مصرف ماهی تازه برای چنین شخصی با توجه به وضعیت خاص خود بوده است نه برای همه مردم.

بهترین زمان برای حجامت زمانی است که فرد خیلی گرسنه یا خیلی سیر نباشد
و نور و گرمای خورشید در وضعیت جوی مساعد باشد یعنی هوا خیلی گرم یا خیلی سرد نباشد

مرد دیگری روایت می‌کند که خدمت امام صادق علیه‌السلام بودم. حضرت، حجّام خواست و فرمود: «ابزار حجامت را بشوی و اناری خواست و میل فرمود و پس از این که از حجامت فارغ شد، انار دیگری خواست و میل کرد و فرمود این کار مُرار (صفرا) را فرو می‌نشاند.»

امام حسن عسگری علیه‌السلام می‌فرماید: «بعد از حجامت، انار شیرین میل کنید؛ چون انار خون را آرام و آن را در مسیر خود صاف می‌گرداند.»امام رضا علیه‌السلام در رساله ذهبیّه، فرمایش مفصلی در مورد خوراک بعد از حجامت دارند که قسمتی از آن را در اینجا می‌آوریم. 
پس از حجامت و فصد، آب میوه بنوشید و اگر میوه نیست، شربت بالنگ مصرف کنید و در جایی که این امکانات وجود ندارد، بالنگ را زیر دندان بگیرید و روی آن جرعه‌ای آب نیمه گرم بنوشید.
اما در فصل سرما باید سکنجبین عسلی استفاده شود که این شربت شما را از بیماری‌های خطرناک، لقوه، برص، بهق و جذام به اراده خداوند ایمن خواهد داشت.
امام رضا علیه‌السلام فرمودند: «سفارش می‌کنم که پس از حجامت یا فصد، آب انار را با مکیدن آن بنوشید. مکیدن آب انار، خون را زنده و تن را بانشاط خواهد ساخت.»
پس از حجامت و فصد، از خوردن غذاهای نمک‌دار تا مدت سه ساعت بپرهیزید؛ چون اگر این پرهیز مراعات نشود، بعید نیست که انسان به بیماری جرب دچار شود.
حجامت بعد از غذا خوردن باعث دفع عرق شده و قوّت‌بخش بدن است.
حضرت صادق علیه‌السلام در جای دیگری می‌فرمایند: «از حجامت در حال گرسنگی بپرهیزید.»
حضرت همچنین فرمود: «بعد از خوردن طعام، با حجامت خون جمع می‌شود و بیماری دفع می‌شود. اما اگر قبل از خوردن غذا حجامت انجام شود، خون دفع می‌شود، ولی بیماری در بدن می‌ماند.» 
طبق این روایات نتیجه می‌گیریم که گرسنگی هنگام حجامت برای بدن مضر است. باید قبل از حجامت، غذاهای پروتئین‌دار مثل ماهی خورد تا به هنگام حجامت، بدن دچار ضعف نشود. علاوه بر این بعد از حجامت باید مایعات و ویتامین‌های مختلف مصرف کرد تا خون از دست رفته جبران شود.

 



92/11/28 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

زندگی نامه شهید تورجی زاده- دانلود دعا، مناجات وروضه خوانی شهید

شهید محمد رضا تورجی زاده

زندگی نامه مداح شهید محمد رضا تورجی زاده

شهید محمد رضا تورجی زاده در سال یکهزار سیصد و چهل و سه در شهر شهیدان اصفهان به دنیا آمد . در همان دوران کودکی عشق و ارادت به خاندان نبوت و امامت داشته و با شور وصف ناپذیر در مجالس عزاداری شرکت می نمود .
در کودکی بسیار با وقار نظیف و تمیز بوده به گونه ای که در میان همگنان ممتاز بود. ایشان دوران تحصیل را همراه با کار و همیاری در مغازه پدر آغاز نمود . پدرش به دلیل علایق مذهبی برای دوره راهنمایی ایشان را در مدرسه مذهبی احمدیه ثبت نام نمود. کلاس سوم راهنمایی شهید مقارن با قیام مردم قم شده بود که شهید با جمعی از دوستان هم کلاسی ،چند نوبت تظاهراتی در مدرسه تدارک دیده و از رفتن به کلاس خودداری کرده بودند.
با اوج گرفتن انقلاب ، شهید با چند تن از دوستان فعالیت های سیاسی خود را در مسجد ذکر الله آغاز نمود و در تظاهرات ضد حکومت شرکت می نمود که چند بار مورد ضرب و شتم ماموران قرار گرفت . شب ها را شعار نویسی و چاپ عکس حضرت امام روی دیوار ها اقدام می نمود . با پیروزی انقلاب فعالیت های خود را در مسجد ذکر الله و حزب جمهوری اسلامی و دیگر پایگاه های انقلابی پیگیری نمود.
وی که از فعالان مبارزه با گروهک های ضد انقلاب و بنی صدر بود بار ها مورد ضرب و شتم طرفداران بنی صدر و اعضای این گروهک ها قرار گرفت. ایشان به شهید مظلوم بهشتی و آیت الله خامنه ای علاقه فراوانی داشتند . شهید تورجی زاده مداحی و روضه خوانی را در دبیرستان هاتف با دعای کمیل آغاز کرد شبهای جمعه در جمع دانش آموزان زیبا ترین مناجات را با خدای خویش داشت . در سال شصت و یک به جبهه عزیمت نمود و در تیپ نجف اشرف به خدمت مشغول شد. و در عملایات های محرم والفجر ها و کربلا ها شرکت نمودند. پس از عزیمت به جبهه در جمع رزمندگان به مداحی و نوحه سرایی پرداخت و بسیاری از رزمندگان جذب نوای گرم و دلنشین او می شدند و در وصیت نامه های خود تقاضا داشتند در مراسم هفته ی آن ها ایشان دعای کمیل را بخوانند.
این علاقه و تقاضا های رزمندگان بود که باعث شد ایشان هیئت گردان یا زهرا را تاسیس کنند که هر دوشنبه در جبهه در محل گردان و در هنگام مرخصی در اصفهان برگذار می شد. که این هیئت بعد ها به هیئت محبان حضرت زهرا و هیئت رزمندگان اسلام شهر اصفهان تغییر نام داد.
شهید به حضرت زهرا سلام الله علیه علاقه ی وافری داشتند و در غالب مداحی هایشان از مصائب ایشان می خواندند . همچنین ایشان وصیت نمودند که بروی سنگ قبر ایشان بنویسند : یا زهرا ایشان به نماز اول وقت اهمیت فراوانی می دادند . و قران کریم را بسیار تلاوت می نمودند . همیشه دو ساعت قبل از نماز صبح به راز و نیاز می پرداختند . صدای گریه های ایشان بعضا موجب بیدار شدن دیگران می شد. این عبادت و راز و نیاز با معبود تا طلوع آفتاب ادامه داشت .
ایشان در جبهه بار ها مجروح شدند به گونه ای که در میان دوستان به شهید زنده معروف شدند . و هر بار پیش از بهبودی کامل باز به جبهه عزیمت کردند . سر انجام این مجاهد خستگی ناپذیر در پنجم اردیبهشت سال شصت و شش در ارتفاعات شهر بانه در استان کردستان در ساعت هفت و سی دقیقه صبح حین فرماندهی گردان یا زهرا در سنگر فرماندهی به شهادت رسیدند . جراحتی که موجب شهادت ایشان شد همچون حضرت زهرا بود : جراحاتی بر پهلو و بازو و ترکش ها یی مانند تازیانه بر کمر ایشان.

یادش گرامی و راهش پر رهرو

دانلود دعا ، مناجات و روضه خوانی شهید محمدرضا تورجی زاده

 دانلود  شهید تورجی زاده-دعا و مناجات و روضه خوانی(1)22:30

 دانلود   شهید تورجی زاده-دعا و مناجات و روضه خوانی(2)22:01

 دانلود   شهید تورجی زاده-دعا و مناجات و روضه خوانی(3)55:13

 دانلود   شهید تورجی زاده-دعا و مناجات و روضه خوانی(4)43:33

 دانلود   شهید تورجی زاده-دعا و مناجات و روضه خوانی(5)03:59

 دانلود   شهید تورجی زاده-دعا و مناجات و روضه خوانی(6)03:59



92/11/26 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

دوست شهیدت کیه؟

  گام (1) : انتخاب یک شهید

 
گام (2) : عهد بستن با شهید

 
گام (3) : شناخت شهید

 
گام (4) : هدیه ثواب اعمال خود به روح شهید

 
گام (5) : درگیر کردن خود با شهید

 
گام (6) : عدم گناه به احترام شهید !

 
گام (7) : اولین پاسخ شهید

 
گام (8) : حفظ و ارتقاء رابطه تا شهادت

 

 



92/11/22 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر بدهید

 

شهید شاهرخ ضرغام حر انقلاب اسلامی

 جهت دانلود فیلم مجموعه‌ای از عکسها و مصاحبه با شهید شاهرخ ضرغام (حر انقلاب اسلامی) در جبهه روی لینک زیر کلیک کنید.


دانلود 



92/11/19 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

برنامه هیئتهای هفتگی شهرستان انار و امین شهر

 برگذاری مراسمات هیئتها در شهرستان انار و شهر امینشهر به صورت زیر است.

مراسمات هفتگی مجمع دلسوختگان حضرت زهرا‌ سلام الله علیها و هیئت شهدای امین‌شهر هر هفته پنج شنبه‌ شب‌ها ساعت 18:30 در محل گلزار شهدای شهر برگزار می‌شود.
برنامه مجمع دلسوختگان حضرت زهرا سلام الله علیها به ترتیب شامل قرائت قرآن، زیارت حضرت زهرا سلام الله علیها، سخنرانی و مداحی است.

 جلسات هفتگی هیئت عاشقان کربلا انار  هر هفته جمعه شب‌‌ها ساعت 19 برگزار می‌شود.
آدرس : بلوار مطهری، مطهری13، انتهای کوچه-مسجد جوادالائمه علیه السلام.

جلسات هفتگی هیئت یالثارات الحسین علیه السلام امین شهر محله جمشید آباد.
پنج شنبه شب ها ساعت 19/30
همراه باقرائت زیارت عاشورا سخنرانی و نوحه خوانی.
مکان:حسینیه ام الائمه سلام الله علیها واقع در محله جمشید آباد امین شهر.

برنامه هیئت رهروان حضرت علی اصغر علیه السلام شهرستان انار
سه شنبه‌ها:برگزاری کلاس قرآن و قرائت دعای توسل
جمعه ها:
صبح :جمعه برگزاری دعای پر فیض ندبه زمان: مقارن با طلوع آفتاب
بعد از ظهر جمعه‌ها :مراسم عزاداری همراه با قرائت دعای سمات. زمان: بعد ازظهر دوساعت قبل از غروب آفتاب می‌باشد.

جلسات هفتگی هیئت علمدار شهرستان انار:
سه‌شنبه شب هر هفته یک ساعت بعد از نماز مغرب
آدرس محل برگزاری :
انار: جاده بین راهی انار امین شهر ، زیارتگاه مطهر  حضرت بشر حافی (ره).





92/11/17 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

سلام برفرشتگان برف

 بارش سومین برف در شهرستان انار و امین شهر در سال 92 و خوشحالی مردم این منطقه، بخصوص کشاورزان محترم 

بارش برف در شهرستان انار 

خداوند را هزار هزار شکر و سپاسگذاریم 
سلام برفرشتگان سپید پوشی که برای زمینیان رحمت ونعمت نازل کردند ودلها را شادنمودند البته کسانی هم بخاطر فقدان امکانات مناسب برایشان مشکلاتی پیش آمد که مربوط به فرشتگان برف نیست نقص از زمینیان است بیشتر مردم باباریدن برف شکر حمد خدای را بجای آوردند.

مدیر سایت یا علی رخصت مصطفی بیگی 



92/11/17 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر بدهید

 
مصطفی بیگی


 

مطالب اخیر

روشی آسان برای تعیین جهت قبله/انحراف عمدی از قبله مبطل نماز است

میلاد حضرت ولید الکعبه مبارکباد...

ابراهیمی امام جمعه انار : چگونه محبت خودرا به اهل بیت بیمه کنیم؟

میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز مادر مبارک باد

پرسش هایی در مورد آقا امام زمان(عج) و پاسخ های آیت اللّه العظمی

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ...

ذکر امیرالمؤمنین علی علیه السّلام و اولادش علیهم السّلام ، عبادت

اعتماد

مگه شما به حرف خدا رفتی ؟.....

نمایشگاه تصویری سوره واقعه در امامزاده محمدصالح علیه السلام

 
تماس با ما
 

اوقات شرعی

اوقات شرعی
 

آرشیو مطالب

دی 92 (9)

بهمن 92 (11)

اسفند 92 (10)

فروردین 93 (21)

 
 

پیوند ها

پایگاه جامع عاشورا

ابزار و قالب وبلاگ

حضرت آیت الله العظمی سید روح الله خمینی (ره)

حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای

حضرت آیت الله العظمی محمد فاضل لنکرانی

حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد تقی بهجت فومنی

حضرت آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی

سایت امام خامنه ای

فــــــقــــــط خــــــدا

دوستدار علمدار

سایت رسمی حسین غدیری

تارنمای مداحی‏‌ دلسوختگان

حســـن خـلــج

حاج احمد و حاج عباس واعظی

آستان قدس رضوی

حاج عبدالرضا هلالی

محمد مجتبی رمضانی

صابر رمضانی

سیدمهدی میرداماد

سیدمجید بنی فاطمه

حاج سعید حدادیان

علی اکبری

محمد رضا بذری

حاج محمدرضا طاهری

علی رحمانی

کانون رهپویان وصال شیراز

مهدی اکبری

مهدی سلحشور

حاج منصور ارضی

حاج محمود کریمى

زهرا مدیا

منتظـــــران شــــــــــهادت

I AM WHAT I AM

مجله اینترنتی

غریبه

نشریه حضور

راههای کسب درامد از اینترنت

دل نوشته های یک دیلامی

دُرُخـــــــــــــــــــــــش

مجاورِآقا

بلوچستان

آسمون آبی چهاربرج

وبلاگ شخصی حامد ذوالفقاری

نت سرای الماس

بنده ی ناچیز خدا

غزلیات محسن نصیری(هامون)

شهید علی پور

من و تو...ما

esoesmusic

اس ام اس

daneshjooye bikar

hamidsportcars

رویایی زندگی کردن...

قـَـــروقاطــــــــی

بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن

خانه تنهایی

مهدویت

باشگاه پرواز

سربازی در مسیر

خــــــــــــــــاطــــــــــــره هـــا

عاشقانه های دنیای ما

فیسبوک

محمدمبین احسانی نیا

.: شهر عشق :.

اتشنشانی بنادر کشور

روان شناسی * 心理学 * psychology

محفل آشنایان((IMAN))

هوابس ناجوانمردانه سرد است...

منتظران مهدی(عج)

.عاشق خدا .

نقاشی های الیکا یحیایی

عمو همه چی دان

عمارمیاندواب

دوستانه

من،منم.من مثل هیچکس نیستم

اقیانوس مطلب

صدای سکوت

صراط مستقیم

تــپــش ِ یکــ رویا

گل رازقی

 
 

روزشمار غدیر
 

خبرنامه

 
 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 97837

بازدید امروز :7

بازدید دیروز : 7

تعداد کل پست ها : 61

 
 

امکانات جانبی

پیام‌رسان
نقشه سایت
اوقات شرعی
RSS 2.0

 

 

تدبر در قرآن

آیه قرآن
 

دانشنامه مهدویت

مهدویت امام زمان (عج)
 

همراه با قرآن

آیه قرآن تصادفی
 

***حدیث***

حدیث موضوعی
 

دانشنامه سوره ها

سوره قرآن
 

وصیت نامه شهدا

وصیت شهدا
 

جدول لیگ برتر

 

لوگوی دوستان

 

 

زورخانه بابا علی امین شهر

 

نور غدیر

 

گمنام و بی نشون

 

محبین

 

 

زیباترین اشعار عاشقانه معاصر

 

هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )

 

نمایندگی دوربین های مداربسته

 

آقاشیر

 

کاسل
 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

   

تصویر ثابت