سفارش تبلیغ
صبا ویژن

یا علی رخصت

 

 

چرا اسلام نوروز را تأیید کرده است؟

چرا اسلام نوروز را تأیید کرده است؟

آیت الله مظاهری تشریح کردند:

 وقتی عید نوروز شد، غسل کن، لباس نو بپوش، خضاب کن، حمّام برو، بوی خوش استعمال کن. بعد می‌فرماید: مستحب است روزه بگیرید و بعد از نماز ظهر و عصر چهار رکعت نماز بخوان ...

 به گزارش فرهنگ نیوز، حضرت آیت‌الله مظاهری جایگاه عید نوروز در اسلام و علت مهر تأیید ائمه اطهار (ع) بر این عید را تشریح کرده‌اند.
 
متن سخنان این مرجع تقلید به شرح ذیل است:  
 
* انواع عید
 
ما ایرانیها سه عید داریم: اوّل، عید اسلامی، که مسلمانهای دیگر هم دارند، مثل عید فطر و عید قربان که در این دو عید نماز عید هم وارد شده است و در قنوت نماز هم نام عید ذکر شده ‌است. همچنین عید مولود پیغمبر اکرم(ص) و یا مبعث آن حضرت.
 
عید دوّم، عید مذهبی است که فراوان است و همان عیدهایی است که شیعه دارد و عمده ی این عیدها، عید غدیر و نیمه ی شعبان است. همه اعیاد مذهبی ما مهم است، اما عید غدیر و نیمه شعبان، یعنی میلاد باسعادت حضرت ولیّ عصر «ارواح العالمین فداه‌» اهمیّت خاصّی دارد.
 
عید سوم ما ایرانیها، عید نوروز می‌باشد که یک عید ملّی است، یعنی ایرانیها این عید را دارند.
 
* عید نوروز از نظر اسلام
 

از روایات فهمیده می‌شود ائمّه طاهرین(ع) این عید را نه تنها رد نکرده‌اند بلکه امضاء کرده‌اند. مرحوم محدّث قمی در مفاتیح از امام صادق(ع) چنین نقل می‌کند که آن حضرت به معلّی بن خُنیس فرمود: وقتی عید نوروز شد، غسل کن، لباس نو بپوش، خضاب کن، حمّام برو، بوی خوش استعمال کن. بعد می‌فرماید: مستحب است روزه بگیرید و بعد از نماز ظهر و عصر چهار رکعت نماز بخوان، دو تا دو رکعتی. در رکعت اول بعد از حمد ده مرتبه «انّا انزلنا» و در رکعت دوم ده مرتبه «قل یا ایها الکافرون» در رکعت سوم ده مرتبه «قّل هو الله احد» و در رکعت چهارم ده مرتبه سوره ی فلق و ده بار سوره ناس. بعد دعایی نقل می‌کند که جزء نماز نیست و می‌توان در سجده و غیر سجده خواند[1].
 
این دعا جمله‌ای دارد که می‌فرماید «فَضَّلْتَهُ وَ کَرَّمْتَهُ» یعنی خدایا این عید را تو فضیلت دادی و تو بزرگ شمردی. معلوم می‌شود امامان معصوم(ع) این عید را به نام عید ملّی امضا کرده‌اند.
 
شاید امضای ائمّه ی طاهرین(ع) برای دلیل دیگری باشد. در بعضی از روایات دارد که عید غدیر مصادف بوده است با عید نوروز. یعنی روزی که پیامبر اکرم(ص) امیرالمؤمنین(ع) را به خلافت منصوب کردند، مصادف بوده است با عید نوروز. نمی‌دانم درست است یا نه. مخصوصاً از نظر علم اعداد و علم ریاضی فضیلت دیگری برای این عید درست کرده‌اند که نمی‌دانم درست است یا نه. آنچه می‌دانم این است که این عید یک امتیازهایی و خصوصیّت‌هایی دارد که در اسلام خیلی مطلوب است.
 
* خصوصیّت اول
 
نظافت در عید نوروز است. مردم لباس نو می‌پوشند، حمام می‌روند. اسلام می‌گوید: «النظافةُ مِنَ الْایمان». از این روایت فهمیده می‌شود که آدمی که نظیف نیست، مسلمان واقعی نیست. قرآن می‌فرماید:
 
(یا بَنی ادَمَ خُذُوا زینَتَکُمْ عِنْدَ کُلِّ مَسْجِدٍ)[2]
 
وقتی می‌خواهی به مسجد بروی، در اجتماعی وارد شوی، نظیف باش، دندانهایت را مسواک بزن، لباس نو بپوش، عطر بزن. اگر عرق پا یا بدنت بو می‌دهد رفع کن، و بالاخره، تر و تمیز وارد اجتماع شو. حتی پیامبر(ص) می‌فرماید:
 
«لَوْ لا اَنْ اَشُقَّ عَلی اُمَتّی لَاَمَرْتُهُمْ بِالسِّواکِ مَعَ کلِّ صَلاةٍ»[3]
 
می‌ترسم بر اُمّتم مشقّت و سختی تحمیل شود والاّ مسواک کردن را به آنان واجب می‌کردم.
 
اسلام دوست ندارد لباس سنگین قیمت باشد. اما به همان اندازه که نمی‌خواهد لباس سنگین قیمت باشد، می‌خواهد که تمیز باشد.
 
* تأکید اسلام بر لباس سفید
 
یکی از عللی که به پوشیدن لباس سفید سفارش شده است، این است که چرک لباس سفید زود نمایان می‌شود و مجبورند بشویند. اگر یقه کُت مسلمانی چرکین باشد، اگر کفش مسلمانی خاک‌آلوده باشد، اگر از نظر ظاهر تمیز نباشد، اسلامش کامل نیست. اسلام دوست دارد وقتی وارد اجتماعی می‌شوید تمیز باشید. در روایات می‌خوانیم وقتی پیغمبر اکرم(ص) می‌خواستند وارد کوچه بشوند، در آینه نگاه می‌کردند واگر آینه نبود در آب نگاه می‌کردند تا لباس و عمامه‌شان کج و نامرتّب نباشد[4]. ما لباسمان ولو ارزان قیمت باشد، باید تمیز باشد. این خانه تکانی که در این عید وجود دارد، کار خوبی است. در روایات می‌خوانیم که وجود تار عنکبوت در سقف، آشغال در زیر فرش، چرکین بودن صحن یا سالن خانه موجب فقر می‌شود. رحمت خدا از این خانه برداشته می‌شود. ملائکه می‌روند و شیاطین وارد می‌شوند. در روایات به تمیز بودن خانه اشاره شده است.
 
یکی از وظایف سنگین خانم‌ها این است که قبل از آمدنِ شوهرش، خود را و خانه را برای آمدن او مهیّا کند. سرو صورت را آراسته کند. لباسی را که شوهرش دوست دارد، بپوشد. حتّی بچّه‌هایش را تمیز کند. خانه را تمیز کند. اگر موقع ناهار است سفره را بیندازد و... والاّ از نظر شوهرداری پایش لنگ است؛ و اگر خانمی، شوهردار خوبی نباشد و وظیفه همسری را به خوبی انجام ندهد، معلوم نیست به بهشت برود.
 
وقتی به خانه وارد می‌شوی مواظب باش پایت بوی عرق ندهد، بدنت بو ندهد مواظب باش لباست کثیف نباشد، لباسهای در خانه‌ات نظیف باشد و بالاخره وقتی وارد خانه شدی اول باید دست و صورت را بشویید، وضو بگیرید، اگر وضو نمی‌گیرید تمیز باشید، و اگر تمیز نیستید (به علت سرکار رفتن و... ) حتماً دوش بگیرید. با بدن تمیز سرسفره بنشینید.
 
اینها وظیفه مردی است که از بیرون وارد خانه می‌شود. اگر به وظیفه‌اش عمل نکند، از نظر زن‌داری لنگ است و چنین فردی معلوم نیست به بهشت برود.
 
کار اساسی زن، شوهرداری و بچّه‌داری است. اگر کار اجتماعی دارد، باید در کنار این دو وظیفه باشد. زیرا کار اصلی زن بسیار سنگین است.
 
از این رو اسلام با عید نوروز موافق است، زیرا مردم بیشتر به نظافتِ خانه و فرزند و خودشان می‌رسند.
 
* خصوصیّت دوم عید نوروز
 
رفت و آمدهایی است که در این ایام نوروز انجام می‌شود. اسلام این کار را نیز بسیار دوست دارد. پیغمبر اکرم(ص) می‌فرماید:
 
«المؤمِنُ یألَفُ و یُؤلَفُ و لا خَیْرَ فی مَنْ لا یَألَفْ وَلا یُؤلَف»[5]
 
یعنی مسلمان آن کسی است که رفت و آمد با دیگران دارد و مسلمان کسی است که آلف و مألوف است. مردم او را می‌پذیرند و مردم را می‌پذیرد. هم او مردم را دوست دارد و هم مردم او را دوست دارند. هم رفت دارد و هم آمد. بعد می‌فرماید: اگر کسی حال گوشه‌نشینی داشته باشد، با هیچ کس رفت و آمد نداشته باشد، حتّی در متن اجتماع نباشد، خیری در این فرد نیست.
 
تقوای منفی را اسلام نمی‌خواهد، گر چه چیز خوبی است، ولی اسلام نمی‌خواهد. معنای تقوای منفی آن است که شما در خانه تنها بنشینی و با کسی رفت و آمد نکنی؛ و چون تنها هستی، غیبت نمی‌کنی، تهمت نمی‌زنی، دروغ نمی‌گویی نگاه به نامحرم نمی‌کنی و...
 
البته انسان گناه نکند خوب است، اما اسلام می‌گوید تقوای مثبت از تو می‌خواهم، یعنی باید در متن اجتماع باشی و غیبت نکنی. باید در میان مردم باشی، اما تهمت نزنی، شایعه پراکنی نکنی، دروغ نگویی و چشم چران نباشی.
 
پی نوشت ها:
 
[1]. مفاتیح، اعمال عید نوروز (فصل یازدهم).
 
[2]. سوره ی اعراف، آیه ی 31. ترجمه: «ای بنی آدم! زینتهای خود را در مقام عبادت برگیرید.»
 
[3]. بحارالانوار، جلد 73، صفحه ی 126 و فروع کافی، جلد 3، صفحه ی 22.
 
[4]. بحارالانوار، جلد 16، صفحه ی 249 (مضمون روایت در متن نقل شده است).
 
[5]. کنزالعمال، جلد 1، صفحه ی 142، حدیث شماره ی 679.



92/12/29 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر بدهید

 

مجمع دلسوختگان حضرت زهرا (س) و هیئت شهدای امین شهر _فاطمیه اول

یا علی رخصت



92/12/21 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر بدهید

 

شــهید 15 ســاله

 

 خوشا آنان که جانان می شناسند 
طریق عشق و ایمان می شناسند
بسی گفتیم و گفتند از شهیدان 
شهیدان را شهیدان می شناسند



92/12/21 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر بدهید

 

اسلام دین کامل است



92/12/20 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر بدهید

 

کربلای ایران راهیان نور

راهیان نور

 سرزمین مجاهدتها و رشادتهای رزمندگان بی ادعای هشت سال دفاع مقدس محلی برای تجدید بیعت با آرمانهای بلند بنیانگذار انقلاب اسلامی و شهدا ....

 

سلام به همه دوستان . امروز داریم میریم راهیان نور. خدا را صد هزار مرتبه شکر . به همراه هیئت عاشقان کربلا انار و یالثارات الحسین علیه السلام امین شهر . به زیارت شهدا   به سرزمین عشق،    سرزمین نور،      شهادت،         ایثار،          فداکاری             کربلا، کربلای ایران ....

 دوستان حلالم کنید.

 



92/12/11 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

نامه امام علی(ع) به فرماندار آذربایجان

کاری که به عهده توست نانخورش تو نیست بلکه امانتی بر گردن تو است.

 

 امیرالمومنین امام علی(ع) سال 36 هجری در نامه‌ای به اشعث پسر قیس فرماندار آذربایجان چنین نوشتند:
کاری که به عهده توست نانخورش تو نیست بلکه امانتی بر گردن تو است. 
آن که تو را بدان کار گمارده، نگهبانی امانت را به عهده‌‏ات گذارده. تو را نرسد که آنچه خواهی به رعیت فرمایی، و بدون دستور به کار مهمی اقدام نمایی. در دست تو مالی از اموال خدای عزّوجلّ است، و تو آنرا خزانه‏ داری تا آن را به من بسپاری. امیدوارم برای تو بدترین والیان نباشم، و السلام. 

متن حدیث: 

و من کتاب له علیه السلام إلى أشعث بن قیس و هو عامل اذربیجان
وَ إِنَّ عَمَلَکَ لَیْسَ لَکَ بِطُعْمَةٍ وَ لَکِنَّهُ فِی عُنُقِکَ أَمَانَةٌ وَ أَنْتَ مُسْتَرْعًى لِمَنْ فَوْقَکَ لَیْسَ لَکَ أَنْ تَفْتَاتَ فِی رَعِیَّةٍ وَ لَا تُخَاطِرَ إِلَّا بِوَثِیقَةٍ وَ فِی یَدَیْکَ مَالٌ مِنْ مَالِ اللَّهِ عَزَّ وَ جَلَّ وَ أَنْتَ مِنْ خُزَّانِهِ حَتَّى تُسَلِّمَهُ إِلَیَّ وَ لَعَلِّی أَلَّا أَکُونَ شَرَّ وُلَاتِکَ لَکَ وَ السَّلَامُ.



92/12/11 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

مـــــــــن وخــــــدا

خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.

بنده: خدایا !خسته ام!نمی توانم. 

خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان. 

بنده: خدایا !خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم. 

خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان 

بنده: خدایا سه رکعت زیاد است 

خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان 

بنده: خدایا !امروز خیلی خسته ام!آیا راه دیگری ندارد؟ 

خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله 

بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد! 

خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله 

بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم 

خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم 



بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد 



خدا:ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده، او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده 

ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید 

خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست 

ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود! 

خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد 

ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟ 

خدا: او جز من کسی را ندارد...شاید توبه کرد... 


بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چ نان غافلی که گویا صد ها خدا داری



92/12/10 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

دانلود صحبتها و انتقاد جدی حاج عبدالرضا هلالی به فیلم رستاخیز

حاج عبدالرضا هلالی

 

جهت دریافت فایل صوتی، صحبتهای حاج عبدالرضا هلالی، در مورد فیلم رستاخیز ، بر روی لینک زیر کلیک کنید.
 

              دانلود        زمان: 14:03  

 

مراسم هفتگی هیئت الرضا (ع) و مداحی حاج عبدالرضا هلالی که پس از خواندن زیارت عاشورا در سخنانی نسبت به فیلم ” رستاخیز” و تحریفات صورت گرفته در آن واکنش نشان داد.

در ادامه مشروح سخنان این مداح اهل بیت(ع) را بخوانید:
* امروز از هر راهی وارد می شوند تا ما را از امام حسین(ع) جدا کنند. همه راه هایی که می شد هم رفته اند، نه اینکه امتحان نکرده باشند، دیدند راه دیگری ندارند و نمی توانند ، مجبور شدند از یک راه نرم، مرموزانه و آرام و خیلی زیرکانه وارد این دستگاه بشوند.
*این همه فیلم های آخرالزمانی که در هالیوود ساخته می شود و همه شان دنبال این هستند که بگویند مکتبی به عنوان شیعه در آخرالزمان جایگاهی ندارد. یعنی همه فیلمهایشان در همین رابطه است. آخرین حربه ها را هم در این ایام که گذشت شاهدش بودید که فیلمی را به عنوان رستاخیز به نمایش در آوردند، آدم به چه کسی باید اعتماد کند؟ نمی دانم.
*شما اشتباه می کنید به بهانه کار هنری محتوای معنوی واقعه کربلا را با موضوعاتی که به عنوان عشق های زمینی است و در زندگی خودتان هم هست و دیده می شود تمثیل کنید.

ادامه مطلب

92/12/5 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 

آیت الله مجتهدی/دنیا دارای 4 ستون است

اول: برکت علماء

اولین ستون دنیا چیست: برکه العلماء، برکت علماء، البته علمای خوب، نه علمای….، علمای خوب، عالم ربانی که مردم را تربیت می کنند. امثال حاج مرتضی زاهد که در حال سکرات فرمودند: من پنج هزار نفر را تربیت کرده ام. آقای سید مهدی کشکی، حاج محمد یاسری، حاج وهاب خراسانی، حاج مرتضی زاهد، اینها عالم ربانی بودند.

عالمی که به یک اداره ای برود و نماز خالی بخواند که عالم ربانی نیست، چند تا مسجد و چند تا اداره نماز می خواند، نمازها را تندتند می خواند از این اداره می رود و به آن اداره، و از آن اداره به این اداره. به گفته بعضی ها اینها نباشند بهتر هم هست. ما که می گوییم علما، منظورمان علمایی هستند که به مردم خدمت می کنند، حالا خدمت علمی، خدمت کمک رسانی، خدمت مالی و غیره.

ادامه مطلب

92/12/4 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر بدهید

 

دانلود فیلتر شکن رایگان جدید 92

دانلود فیلتر شکن رایگان 


 امروز می خواهیم چند فیلتر شکن (Filter Breaker) به شما معرفی کنیم این فیلتر شکن ها که خدمت شما معرفی می کنیم صد در صد تضمینی هستند و کاملا رجستری شده اند و شما می توانید بدون هیچگونه شک و تردیدی از آنها استفاده کنید.البته همیشه در نظر داشته باشید که این روزها فیلتر شکن های تقلبی و نوظهور زیادی وجود دارند که بسیار مخرب هستند و سیستم شما را به هم می ریزند و به هدفی هم که دارید نمی رسید و بجای اینکه فیلتر شکنی بکنند برای انسان فیلتر درست می کنند. 


 


 سعی کرده ایم چند ورژن مختلف برای شما ارائه کنیم که نهایت استفاده را ببرید


 .
.
.
.
.
 نــمـــــاز : بهترین فیلتر شکن دنیا که خود خدا هم زیر این فیلتر شکن را امضا و مهر کرده خصوصیت مهم این فیلتر شکن این است که مانع میشود انسان با گناه کردن فیلترهایی بین خود و خدا ایجاد کند … اگر باور ندارید این آیه را بخوانید
” ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/44 “
بدرستیکه نماز انسان را از فساد و فحشاء دور میکند

 


 قــــــرآن ، همانند ندارد همه کسانی که متخصص هستند و به جایی رسیده اند از این فیلتر شکن بی بدیل استفاده می کنند راه قطعی آرامش پیدا کردن با این فیلتر شکن است برای استفاده از این فیلتر شکن آن را بخوانید و بفهمید و به آن عمل کنید.
أَلَا بِذِکْرِ اللَّهِ تَطْمَئِنُّ الْقُلُوبُ
آگاه باشید، تنها با یاد خدا دلها آرامش می‌یابد

  

 
  ولـایـــت : این فیلتر شکن بسیار قوی عمل می کند و کاملا تست شده است .برای استفاده از آن باید علاوه بر اعتقاد و محبت اهل بیت علیهم السلام انسان به سلاح عمل هم مجهز باشد و اطاعت پذیری از ولایت جزء لا ینفک وجودش باشد.
من کنتم مولاه فهذا علی مولاه

 
 
  محبت اهل بیت :
متاسفانه این نوع فیلتر شکن ها همه جای دنیا پخش نشده اند و به گفته ی صاحبانشان (ائمه ع) استفاده از آن ها برای کسانی مفید است که واقعا به اهلبیت اعتقاد داشته و پیرو آنها باشندخوشبختانه این ورژن و مورد قبلی در ایران گسترش فراوانی دارد

امام صادق علیه السّلام، فرمودند:
کسى که خداوند خیر را براى او اراده کرده باشد در قلبش محبّت امام حسین علیه السلام را قرار داده و در دلش محبت زیارت آن جناب را می ‏اندازد

و کسى که خداوند سوء و بدى را برایش بخواهد در قلبش بغض امام حسین علیه السلام قرار داده و در دلش بغض زیارت آن حضرت را می ‏اندازد.


(وسائل الشیعة ج‏14 ص496)

 
 
 
  ذکر :
از این فیلتر شکن در همه جا میشود استفاده کرد و تاثیر زیادی در از بین رفتن فیلترهایی دارد که در طول روز با گناه کردن ایجاد میشود
 امیرالمومنین (ع) : نگاه حرام تیری از تیرهای شیطان است که بر قلب انسان می نشیند
ذکر استغفار و ذکر پرفضیلت صلوات ازجمله این فیلترشکن هاست

اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
 


 
 اخطار اخطار اخطار !!!

در مورد این نوع از فیلتر شکن ها باید بگوییم نسخه های تقلبی زیادی وجود دارد مواظب باشید.

متاسفانه افراد سودجو تحت عنوان عرفان های نوظهور از این مورد سوءاستفاده میکنند

دلیل فیلتر شدن !!! : وقتی انسان گناه میکند به دلیل غفلت از پروردگار به ازاء هر گناه یک قدم از خدا دور میشود

این گناهان بر چشمان ؛ گوش ها و قلب ما پرده انداخته و ما را فیلتر میکنند و اما اگر کسی دچار این گناهان شد اگر به یکی از این فیلتر شکن ها مجهز شود

  انشا الله … به راه مستقیم هدایت می شود.وعاقبت بخیر خواهد شد

یادمان باشد که بعد از این زنگ تفریح حساب داریم

ان الله سریع الحساب

 
 
توجه !!! توجه !!! توجه !!!
از نسخه های اصلی و اورجینال استفاده کنید ؛ نه نسخه های کرک شده !!!
« رسول خدا صلى الله علیه وآله فرمود: هر بنده‏ ى که چهل روز
گناه نکند واعمالش برای رضای خدا باشد ، چشمه‏ هاى حکمت از
قلب او بزبانش جارى شود».

 
برگرفته از سایت زلال نیوز
 



92/12/3 *مدیر وب سایت: مصطفی بیگی* نظر

 
مصطفی بیگی


 

مطالب اخیر

روشی آسان برای تعیین جهت قبله/انحراف عمدی از قبله مبطل نماز است

میلاد حضرت ولید الکعبه مبارکباد...

ابراهیمی امام جمعه انار : چگونه محبت خودرا به اهل بیت بیمه کنیم؟

میلاد حضرت فاطمه سلام الله علیها و روز مادر مبارک باد

پرسش هایی در مورد آقا امام زمان(عج) و پاسخ های آیت اللّه العظمی

از صدای سخن عشق ندیدم خوشتر ...

ذکر امیرالمؤمنین علی علیه السّلام و اولادش علیهم السّلام ، عبادت

اعتماد

مگه شما به حرف خدا رفتی ؟.....

نمایشگاه تصویری سوره واقعه در امامزاده محمدصالح علیه السلام

 
تماس با ما
 

اوقات شرعی

اوقات شرعی
 

آرشیو مطالب

دی 92 (9)

بهمن 92 (11)

اسفند 92 (10)

فروردین 93 (21)

 
 

پیوند ها

پایگاه جامع عاشورا

ابزار و قالب وبلاگ

حضرت آیت الله العظمی سید روح الله خمینی (ره)

حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای

حضرت آیت الله العظمی محمد فاضل لنکرانی

حضرت آیت الله العظمی شیخ محمد تقی بهجت فومنی

حضرت آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی

سایت امام خامنه ای

فــــــقــــــط خــــــدا

دوستدار علمدار

سایت رسمی حسین غدیری

تارنمای مداحی‏‌ دلسوختگان

حســـن خـلــج

حاج احمد و حاج عباس واعظی

آستان قدس رضوی

حاج عبدالرضا هلالی

محمد مجتبی رمضانی

صابر رمضانی

سیدمهدی میرداماد

سیدمجید بنی فاطمه

حاج سعید حدادیان

علی اکبری

محمد رضا بذری

حاج محمدرضا طاهری

علی رحمانی

کانون رهپویان وصال شیراز

مهدی اکبری

مهدی سلحشور

حاج منصور ارضی

حاج محمود کریمى

زهرا مدیا

منتظـــــران شــــــــــهادت

I AM WHAT I AM

مجله اینترنتی

غریبه

نشریه حضور

راههای کسب درامد از اینترنت

دل نوشته های یک دیلامی

دُرُخـــــــــــــــــــــــش

مجاورِآقا

بلوچستان

آسمون آبی چهاربرج

وبلاگ شخصی حامد ذوالفقاری

نت سرای الماس

بنده ی ناچیز خدا

غزلیات محسن نصیری(هامون)

شهید علی پور

من و تو...ما

esoesmusic

اس ام اس

daneshjooye bikar

hamidsportcars

رویایی زندگی کردن...

قـَـــروقاطــــــــی

بوستــــــان ادب و عرفــان قـــــــرآن

خانه تنهایی

مهدویت

باشگاه پرواز

سربازی در مسیر

خــــــــــــــــاطــــــــــــره هـــا

عاشقانه های دنیای ما

فیسبوک

محمدمبین احسانی نیا

.: شهر عشق :.

اتشنشانی بنادر کشور

روان شناسی * 心理学 * psychology

محفل آشنایان((IMAN))

هوابس ناجوانمردانه سرد است...

منتظران مهدی(عج)

.عاشق خدا .

نقاشی های الیکا یحیایی

عمو همه چی دان

عمارمیاندواب

دوستانه

من،منم.من مثل هیچکس نیستم

اقیانوس مطلب

صدای سکوت

صراط مستقیم

تــپــش ِ یکــ رویا

گل رازقی

 
 

روزشمار غدیر
 

خبرنامه

 
 

آمار وبلاگ

کل بازدید : 97847

بازدید امروز :0

بازدید دیروز : 8

تعداد کل پست ها : 61

 
 

امکانات جانبی

پیام‌رسان
نقشه سایت
اوقات شرعی
RSS 2.0

 

 

تدبر در قرآن

آیه قرآن
 

دانشنامه مهدویت

مهدویت امام زمان (عج)
 

همراه با قرآن

آیه قرآن تصادفی
 

***حدیث***

حدیث موضوعی
 

دانشنامه سوره ها

سوره قرآن
 

وصیت نامه شهدا

وصیت شهدا
 

جدول لیگ برتر

 

لوگوی دوستان

 

 

زورخانه بابا علی امین شهر

 

نور غدیر

 

گمنام و بی نشون

 

محبین

 

 

زیباترین اشعار عاشقانه معاصر

 

هواداران بازی عصر پادشاهان ( Kings-Era.ir )

 

نمایندگی دوربین های مداربسته

 

آقاشیر

 

کاسل
 

مرجع دریافت ابزار و قالب وبلاگ
By Ashoora.ir & Blog Skin

   

تصویر ثابت